04 jun 2024

€15.00

Klankschalen voor vrede

Lieve jij

De eerste DINSDAG avond  van de maand ben je van harte welkom voor een healing avond met Tibetaanse en kristallen klankschalen, rainstick, Ocean drum en ontspannende muziek in de Oude Synagoge in Raalte!
Door prachtige helende klanken van de kristallen en tibetaanse klankschalen krijg je een diepe innerlijke massage van lichaam en geest. De klanken laten alles weer stromen in je lichaam waardoor ze een diep helend effect op je hebben en je je heerlijk kunt ontspannen.
Je krijgt eerst een inleidende meditatie waarna de klanken van de klankschalen je meenemen op een magische droomreis.
We eindigen met prachtige muziek.
Ik verheug me je te zien,
liefs Marjoleine

Je bent welkom op een van de meest bijzondere plekjes van Raalte: de oude synagoge
Het een geweldige ruimte om de klankschalen te ervaren omdat de synagoge een geweldige akoestiek heeft en de energie voelbaar is.
Je kunt zitten in de oude kerkbankjes(beetje hard en rechtop), op een stoel of neem je eigen matje/deken en kussen mee.
Er is een beperkt aantal plaatsen daarom graag van te voren aanmelden en erbij vermelden of je wilt liggen of zitten.
Je kunt het beste lekkere losse warme kleding dragen. Als je wilt liggen je eigen dekentje en je eigen matje/kussen mee nemen! Neem een lekker zacht en dik matje mee want de vloer is hard en koud!
Om 19.45 is er thee klaar
om 20.00 uur beginnen we
(einde +/- 21.30/22.00 uur)
bijdrage minimaal €15,00 pp