Een ruimte in de Synagoge huren

Kleinschalige concerten of optredens

Het kerkje is uitermate geschikt voor het geven van kleinschalige concerten of optredens. U kunt ook zelf een concert of voorstelling organiseren. De akoestiek is prima, zoals u van een kerkje kan verwachten. Door de omvang van de ruimte creëert u al snel een intieme sfeer. Hierdoor is het gemakkelijk om beelden, muziek of woorden bij gasten binnen te laten komen. De ruimte is geschikt voor maximaal 50 gasten. Neem gerust contact met ons op, om uw wensen te bespreken.

Huwelijksceremonie

Als u op zoek bent naar een mogelijkheid voor een intieme, sfeervolle kleinschalige huwelijksplechtigheid, dan bent u van harte welkom in de voormalige synagoge waar plaats is voor 50 gasten. We willen u graag van dienst zijn bij het meest bijzondere moment waarop u ja zegt ten overstaan van uw partner. Er is een mogelijkheid om deze speciale dag voor u tot in de puntjes te regelen met een trouwambtenaar, fotograaf, versiering en een sprankelende toast op het nieuwe bruidspaar. Andere grote mijlpalen in de liefde kunnen uiteraard ook gevierd worden in het kerkje.

Yoga, meditatie, etc.

Heerlijk toch om in deze bijzondere ruimte je lichaam en geest tot rust te brengen met hatha yoga, dru yoga en meditatie, of qi gong.

De ruimte heeft iets sacraals, waardoor de beoefening een extra dimensie krijgt als je samen bent. Mocht je ook mee willen doen? Kijk dan in de agenda hoe je contact op kan nemen met de desbetreffende docent. Een proefsessie behoort vaak tot de mogelijkheden.

Lezing of workshop
Wilt u een lezing verzorgen of een workshop geven? Beide is mogelijk. Het bijzondere intieme karakter van het kerkje leent zich prima voor een lezing of workshop. Juist door de kleinschaligheid is er de mogelijkheid voor veel interactie. Om af te stemmen op uw wensen, raden wij u aan om telefonisch contact op te nemen. Er is een beamer en whiteboard aanwezig. Ook kunt u gebruik maken van een hapje en een drankje. Graag vernemen we uw wensen, zodat we maatwerk kunnen leveren.